۱۳۹۳ آبان ۲۲, پنجشنبه

خودروی آمریکایی 6چرخ هامر


اتومبیل هامرهامر یکی از مشهورترین برندهای خودرو سازی آمریکا در زمینه ی تولید وانت، خودروهای شاسی بلند و ارتشی است.
وقتی مرسدس بنز تغییرات خود را بر روی جی واگن انجام می دهد،اعمال تغییرات بر روی وانت شاسی بلند هامر H2 با اضافه کردن دو محور، دو چرخ اضافه و کف طویل کار غیر ممکنی نیست. این ارتشی ورای مایحتاج های اولیه ی یک خودرو حرکت کرده و قابلیت های اضافی دیگری در خود دارد. این هیولای غول پیکر در ایالت تکزاز به قیمت 98.950 دلار قرار است به بازار عرضه شود.   
طراحی شاسی و بدنه ی هامرH2  بیشتر شبیه اوالانچ چِوی شورلت است که تنها خریدارشناخته شده ی این مدل هامر بود.  قبل از آن یک کمپانی نا آشنا در زمینه ی لیموزین یک مدل از این وانت را خریداری کرده بود و تمامی تغییرات را روی شاسی، سیستم تعلیق، و بدنه به همراه رنگ خاص ارتشی خاکی و طراحی داخلی خاص آن را روانه ی بازار کرده بود.
اکنون این شاسی بلند H2 شش چرخ در بازار موجود می باشد و تنها چیزی که لازم است شل کردن جیب از سوی خریداران است. فروشنده ی این هیولا اعلام کرده که این وسیله سابقه ی بدون خدشه ای دارد و 27000 مایل را می تواند طی کند. البته با داشتن موتوری از شرکت هامر، انتظار می رود که یک جی ام 6.2 لیتری V-8 و سیستم انتقال اوتوماتیک داشته باشد هر چند که محور عقب فقط برای نمایش است و نیرویی از موتور دریافت نمی کند. H2  همچنان سیستم 4 چرخ محرک قابل اطمینان خود را دارد تا بتواند موانع سخت را براحتی طی کند.    
البته اکثریت اخبار مربوط به شکل ظاهری هیولا است. سیستم غول پیکری که بدنه آن را احاطه کرده شامل محور اظافه و بستر کشیده شده است. دیگر تغییرات شامل رنگ خاکی است که رنگ آمیزی خودرو های جنگی صحرایی ارتش آمریکا را در ذهن تداعی می کند. چرخ ها و لاستیک ها نیز به چرخ های نیترو ترا گرپلرز و XD ارتقاء داده شده. پارکابی ها دسترسی به کابین بلند را راحت می کنند و یک بستر بار تاشو کف خودرو را در برابر عناصر سخت بیرونی محافظت می کند.
ادامه مطلب در لینک زیر :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر